Luna e goala


Se presupune ca luna e goala pe dinauntru. Poate altii stiu asta demult, eu azi am aflat.

La aselenizarea modulelor  se auzea un zgomot  prelung  de parca un clopote ar fi fost lovit de un ciocan.

Cand locuiam la nord , mi se intampla sa ma trezesc noaptea si auzeam des asemenea sunete misterioase. Erau foarte subtile, nu-mi dadeam seama daca e real sau se aude doar in capul meu.  Nu puteau  fi batai de clopote, nu se obisnuia acolo sa bata decat la Paste, nicidecum in alte zile, inca si la ora doua, trei noaptea.

Poate asta era, poate pe ea,  bombardata de meteoriti o auzeam.

Puteam sa trezesc pe cineva  si sa verific, acum nu stiu de ce nu am facut-o. Poate nu vroiam sa stric somnul cuiva, sau poate imi placea sa  ramana o taina.

Mai pasa cuiva ca luna e goala pe dinauntru si pe dinafara?

Lasă un comentariu