Transport gratuit in capitala promite Silviu Prigoana


 

M-am gandit de multe ori ca ar fi o buna solutie pentru diminuarea traficului. Este evident ca aerul atat de poluat din capitala nu mai este compatibil cu sanatatea, pe termen mai indelungat – si cu viata. Dar nu m-am asteptat ca cineva din competenti sa abordeze aceasta simpla solutie, care e cea mai potrivita in conditiile date.

Eu folosesc mijloacele de transport in comun de cativa ani cu placere. E mai putin stresant decat cu automobilul, Daca ar fi gratuit mi-ar placea si mai mult.

Poate incurajati de Paleologu vor mai descaleca si altii cai-puterile. Cred ca sunt multi care inteleg situatia critica la care s-a ajuns in Bucuresti, dar nu au suficienta indrazneala, sau nu isi permit sa coboare cu picioarele pe pamant.

Ce minunat ar fi sa mergi dimineata la serviciu, si sa-i intalnesti pe inteleptii tarii, sa-I saluti, sa-I multumesti…

Exemplul acestora i-ar ajuta pe multi sa-si schimbe mentalitatea.

Oricum nu stiam cu cine sa votez, daca va insista cu promisiunea, eu sunt pentru!

3 comentarii

  1. Pingback: Am fost dirijoare… | absolut obişnuit

Lasă un comentariu